دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 12 دی 1393
بازدید : 1051
نویسنده : admin

Shahab Hoseini دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا

دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا :

دیدم تو خواب وقت سحر

شهزاده ای زرین کمند

نشسته بر اسب سفید

می اومد از کوه و کمر

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش..

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش..

کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پُر آبم

روزی که بختم وا بشه پیدا بشه اون که اومد تو خوابم

شهزاده ی رویای من شاید تویی

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو

از خواب شیرین ناگه پریدم

او را ندیدم دیگر کنارم به خدا

جانم رسیده از غصه بر لب

هر روز و هر شب در انتظارم به خدا

دیدم تو خواب وقت سحر

شهزاده ای زرین کمند

نشسته رو اسب سفید

می اومد از کوه و کمر

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی بنام شهزاده رویا

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود موسیقی , شهاب حسینی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ جدید شهاب حسینی شهزاده رویا, دانلود آهنگ جدید شهزاده رویا از شهاب حسینی, دانلود آهنگ سنتی, دانلود آهنگ شهاب حسینی, دانلود آهنگ شهزاده رویا, متن آهنگ جدید شهزاده رویا شهاب حسینی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام بچه ها خوبین؟امیدوارم از این وب خوشتون بیاد.فقط لطفا نظر یادتون نره.با تبادل لینکم موافقم خبرم کنید.

RSS

Powered By
loxblog.Com